Nya bloggen!!

Välkommen! Det här är min nya blogg... En blogg där jag kommer att visa upp mina alster! 

Det jag syr är sufletter, dynor och sittdelsöverbrag till Bugaboo. Dynorna passar ju självlkart andra vagnar också..... Sufletten passar även till Crescent Diva!

Jag är "hobbysömmerska". Älskar att sy, så det blir ganska mycket sytt... En del syr jag till mig själv och en del hamnar på Tradera. På den här bloggen kan du beställa direkt! Maila för mer info... [email protected]

Kommer att lägga upp bilder på tygerna jag använder mig av, även bilder på det jag har gjort. Ser du någonting du gillar så maila, [email protected]  

Välkommen tillbaka!!

//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0