Lite av vad gjort del II



Den här mönstrade sufletten med vit botten och mönster i svart och rött, har svart innertyg och rött kantband.



Den gröna, helsköna retrosufletten har en gräddvit botten med mönster i olika gröna toner och i brunt.
Kantbandet är grönt och innertyget är gräddvitt.



Insidan på denna snygging är av markisväv. Därav står den emot lite bättre mot vind och i viss del vatten... 
Yttertyget är ett mönstrat tyg i svart och 2 olika oranga på en vit botten.



En till av mina favoriter! Det här tyget är så snyggt tycker jag!!!
Vit botten och blommor och kvistar i orange, rosa och svart!
Insidan på denna är också av markisväv...

Kommentarer
Postat av: Malin

2009-05-28 @ 16:20:46
Postat av: Malin

Jätte snyggt retrotyg, var har du fått tag på det? Jag blir inspirerad av dig att ta fram min symaskin, men det blir nog inga sufletter. Får nog hålla mig till gardiner eller nåt. Ha en trevlig kväll.

Malin

2009-05-28 @ 16:23:56
URL: http://skaparverkstan-malin.blogspot.com/
Postat av: Karin R

Kul att höra att jag inspirerar!!!

Jag hittade det i en låda med stuvar hos min lokala tyghandlare... Visste inte alls vad jag skulle ha det till först!! Men det blev en suflett...

Ha en trevlig kväll du också!!

/Karin

2009-05-28 @ 18:24:31
URL: http://designkarinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0