Lite av vad jag gjort del I



Suflett i det populära tyget "Rut"...
Denna har ett innertyg som är gräddvitt! Kantbanden är svarta.



Detta gråa tyget är ett av mina favoriter! Ljusgrått i botten, med nönster i mörkgrått och vitt!
Innertyget är svart, likaså kantbandet.



Seriesufletten är en annan av mina favoriter!
Detta tyget är avart, vitt och grått. Innertyget är svart, även kantbandet är svart.



Blomman! Svart botten med blommor, kvistar och fåglar i olika färger.
Innertyget på denna är svart. Svart kantband.



Rut, igen! Denna gång med svart innertyg och svart kantband!

Vid intresse, hör av dig till mig! [email protected]

//Karin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar den blommiga med svart botten! SÅ FIN! Vet du om det är samma mått på cameleon som crescent diva? Jag är ute efter suflett och sittdyna till min diva nämligen.. Mvh Sandra

2010-09-25 @ 22:25:07
URL: http://lofvenberg.blogg.se/
Postat av: Karoline

Hej!



Finns den rutiga med svart inuti kvar och i sådana fall vad kostar den?



Mvh Karoline Holappa

2011-04-18 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0